כתבות נבחרות

פרסום בגוגל





גוגל אדוורדס

פרסום בגוגל אדוורדס מעולה עבור כל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות נוספות ואף סגירות ולהגדיל את מחזור המכירות שלו בצורה משמעותית. זה באמת לא משנה אם אתה בעל מפעל גדול מייצר ומפתח מוצר כלשהו או נותן שירות כלשהו ובעל משרד עורך דין. כל עסק יכול לקבל תועלת אדירה באמצעות פרסום בגוגל, גם אם מדובר בעסק מקומי הפונה לקהל יעד מצומצם יחסית.


פרסום בגוגל

על מנת לקבל החזר השקעה גבוה כמה שאפשר מגוגל אנחנו חייבים לדעת איך לבנות את הקמפיין ולתכנן אותו בצורה המעשית הטובה ביותר – בניית היררכיה נכונה בשילוב תקציב נכון עבור הקמפיין שלנו תביא להצלחתו ותניב לנו רווחים. מאידך, במידה ונבנה את הקמפיין שלנו שלא מתוך ניסיון ולא כמו שצריך אנחנו יכולים לנחול הפסדים כבדים והחזר ההשקעה שלנו יהיה שלילי.

המטרה - מקסימות תועלת במינימום עלות

המטרה היא לקבל כמה שיותר פניות בעלות הנמוכה ביותר כמובן ולכן, גוגל המציאו את מערכת ציוני האיכות ובקרה של מילות המפתח. באמצעות מערכת ציוני האיכות גוגל מדרגת כל מילת מפתח על פי רלוונטיות ועל פי מספר פרמטרים נוספים. גוגל מאפשרת לבעלי עסקים קטנים להתחרות עם חברות הגדולות ביותר בתחום באמצעות ידע ולאו דווקא באמצעות תקציב פרסום. כל אחד יכול לפרסם בגוגל אדוורדס ובכל תקציב.

גובה התקציב לפרסום

המלצה שלנו היא לפרסם שלא פחות מ- 50 ש"ח ליום שהם כ- 1500 ש"ח בחודש על מנת לא לפספס אף לקוח. ישנם המון תחומים שהתעבורה בהם רבה מאוד ולכן אנחנו נדרשים לסכומים גבוהים הרבה יותר עבור הפרסום בגוגל. יש תחומים בהם התחרותיות גבוה יותר או גבוהה פחות. במידה והתחרותיות גבוהה מאוד אנחנו נאלץ לשלם יותר לכל קליק ולכן ההחזר עבור ההשקעה שלנו ירד. בתחומים תחרותיים מאוד ניתקל גם בסכומים של 30-40 וגם 50 שקל לקליק ואף יותר. בדרך כלל הממוצע עומד על מספר שקלים בודדים לכל קליק ואף פחות – הכל תלוי כמובן בתחום המדובר.

המלצה חמה שלנו היא לתת את תקציב הפרסום למשרד המתמחה בתהליך פרסום בגוגל וניהול קמפיין בגוגל אדוורדס. משרדי פרסום וותיקים מחזיקים בתעודת Certified Partner של גוגל שמעידה על איכות, וותק וידע של משרד הפרסום לגבי הפרסום בגוגל.

הורדת העלות עבור כל קליק

בנוסף, חברת פרסום בגוגל איכותית תדע איך להוזיל את העלויות לכל קליק וכתוצאה מכך העלות הממוצעת לכל פנייה תהיה זולה משמעותית. שימו לב לחישוב הבא על פי דוגמא מציאותית של קמפיין שאנו עוסקים בו:
לפני שהקמפיין טופל על ידינו העלות הממוצעת לכל פנייה הייתה כ- 59 ש"ח. הקמפיין מקבל כ- 4 פניות ביום כלומר עלות יומית ממוצעת של כ- 230-240 ש"ח בממוצע. בחודש מדובר על 4*30 = כ- 120 פניות סה"כ.

לאחר טיפול משמעותי בקמפיין וניהול נכון כולל בניית היררכית נכונה וחלוקת תקציבית הגיונית, הקמפיין מפיק פניות בעלות ממוצעת של 35 ש"ח עבור כל פנייה. בתקציב יומי של 240 ש"ח הקמפיין מפיק כ- 6-7 פניות ביום כלומר 2.5 פניות בממוצע יותר לכל יום באותו התקציב.

במהלך חודש כמות הפניות עומדת על 6.5 * 30 = 195 פניות שזה 75 פניות יותר באותו התקציב כאשר הקמפיין מטופל על ידי חברת פרסום מקצועית. בשנה מדובר על 900 פניות בממוצע יותר מהנהוג לקבל. בסה"כ – מדובר על עוד כ- 7.5 חודשים של קבלת פניות באותו התקציב פרסום – על ידי פרסום בחברה מקצועית לטיפול בקמפיינים ממומנים.

סיכומו של דבר

לסיכום, תנו למקצוענים לטפל בקמפיין שלכם, כל אחד במקצוע שלו. מקצוען פרסום מוסמך יפיק עבורכם את המירב מהקמפיין ומתקציב הפרסום שלכם. בהצלחה!


 
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010