כתבות נבחרות

פרסום חינם




לנצל את כל הכלים – פרסום חינם של האתר שלכם

אחת ההוצאות הגדולות של כל העסקים באשר הם, מלבד מסים ומשכורות, היא ההוצאה על פרסום. פרסום הוא חיוני. אמנם מוצר טוב הוא התחלה טובה, אבל מוצר טוב ככל שיהיה, אם איש איננו יודע על קיומו, לא יימכר ברמה שהוא יכול להימכר. כדי להבטיח את התפוצה המירבית למוצר, יש צורך לפרסם אותו. פרסום הוא כאמור עניין יקר ולכן כדאי לנצל את כל הכלים שעומדים לרשותנו. האם יש פרסום חינם בכלל ואיפה מוצאים אותו?

מודלים עסקיים של אתרים והקשר בינם לבין פרסום חינם

ישנם סוגים שונים של אתרים. כך למשל, ישנם אתרים שמהווים עסקים בפני עצמם, אשר המודל העסקי שלהם איננו דורש כי הלקוחות המבקרים באתר ירכשו דבר מה באתר. אתרים כאלה, מציבים פרסומות אשר המפרסמים משלמים בעבור כל כניסה לאתר שלהם שהגיעה דרך הפרסומות באתר. אתרים כאלה מרוויחים בזכות התעבורה שמגיעה אל האתר. כך, ישנם אתרים שרוצים לעודד תעבורה אל האתר. לכן, מציעים אתרים שונים פרסום חינם לעסקים שונים, במעין אתרי אינדקס, בהם לקוחות יכולים למצוא את העסק.

יתרונות וחסרונות של פרסום חינם

יש מי שגורסים שאין פרסום רע, אולם חשוב לבדוק איך ייראה פרסום עסקים חינם באחד מאותם אתרים, כדי להבטיח שמדובר בסוג פרסום חינם אשר הולם את תדמית העסק ולא יפגע בו. יתרונו העיקרי של פרסום חינם הוא בעיקר בעלותו, אולם אם מדובר בפרסום חינם שעלול לפגוע בשמו הטוב של העסק, הרי שיש להימנע ממנו

פרסמו בהתאם לצרכי העסק


פרסום ושיווק הם תהליך אשר דורש בחינה של אפקטיביות הפרסום. פרסום חינם הוא כדאי אך ורק אם הוא אפקטיבי לעסק. לכן, יש לבחון את אפקטיביות הפרסום ולהמשיך בו בהתאם ליעילותו. בכל מקרה, גם כאשר מדובר על פרסום חינם, חשוב מאד לדאוג שתוצרי הפרסום יהיו מקצועיים, על מנת שכאשר ייחשפו לקהל הרחב, יוכלו להשפיע ולתת תוצאות טובות. תוצרים כאלה ניתן להפיק לבד או באמצעות מעצב גרפי וקופירייטר, אשר יעניו לפרסום את המגע המקצועי.
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010