כתבות נבחרות

cloud call center




ארגונים רבים מבקשים היום לצעוד קדימה עם הטכנולוגיות הקיימות ולשכלל את הארגון ולהגביר את היעילות שלו באמצעות אימוץ טכנולוגיה. cloud call center היא מערכת של מוקד טלפוני הנמצאת בענן ומשכללת את השירות של הארגון. cloud call center מאפשר לארגון להנות מתקשורת טובה יותר בין הארגון לבין הלקוחות שלו ובין הארגון לבין עצמו. שימוש במרכזיות בענן הוא שימוש בטוח, יעיל ומתקדם שכל ארגון שמאמץ אותו הוא ארגון
שמחליט להתקדם מבחינה טכנולוגית כדי להשיג יותר.

בטיחות
cloud call center שומר על כל המידע של התקשורת בארגון. בין אם המידע הוא בתוך הארגון או שהוא בין הארגון ללקוחות, ניתן לשמור אותו בענן תחת התקנות המחמירות ביותר של ביטחון מידע. לרוב cloud call center בטוח יותר מאשר שמירה על המידע בתוך הארגון, בתוך מחשבי המידע אשר אליהם עלולים להגיע האקרים או שהמידע עלול להיפרץ החוצה בטעות דרך שימוש לא מתאים במחשבים עצמם שמחוברים לרשת. cloud call center הוא פתרון למרכזיה בטוחה שנמצאת תחת ענן מאובטח בתקנים המחמירים ביותר.
י
עילות
כל המידע אודות התקשורת הפנים ארגונית או בין הארגון ללקוחות שלו יכול להישמר בענן באופן בטוח שיאפשר גישה אך ורק למורשים להגיע אליו. כאשר כל הידע יכול להישמר והוא נגיש לגורמים המתאימים הארגון כולו עובר תהליך של התייעלות. ההתייעלות באה לידי ביטוי בשירות אותו מקבל הלקוח, בטיפולים מסובכים וגם בטיפול תוך ארגוני מול העובדים במחלקות השונות.

להתקדם עם הטכנולוגיה
אין כל ספק שארגון אשר רואה עצמו ארגון שמאמץ את הטכנולוגיות המתקדמות הוא ארגון יעיל יותר. כאשר הארגון מתקדם עם הטכנולוגיה הוא מאפשר לעצמו להאמץ תקנים מחמירים, לשכלל את המידע שברשותו ולעשות שימוש באמצעי תקשורת יעילים ומתקדמים.
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010