כתבות נבחרות

קידום אתרים בחו"ל





מאת: רון פדר

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל הוא משימה לא פשוטה. כיום חברות ישראליות משווקות מוצרים כמעט בכל העולם וקידום אתרים הפך רלוונטי להרבה עסקים. אנשי שיווק נוטים לחשוב שהאתגר הוא בשפות השונות, אולם האתגר האמיתי הוא ברמת התחרות. כמות המתחרים בשוק הבינלאומי היא פשוט אדירה. אם בארץ יתחרו על מושג ספציפי 20 חברות, בחו"ל יתחרו עליו 200 חברות. נסו לשער כמה מאמץ נוסף יש להשקיע במסגרת קידום אתרים בחו"ל, על מנת להגיע לתוצאות יפות.


איך מגיעים לתוצאות יפות?

בסופו של דבר החוקים של קידום אתרים תקפים גם בחו"ל. מילת המפתח בתחום של מנועי החיפוש היא רלוונטיות. מנועי החיפוש עושים כל מאמץ על מנת להציג לגולשים בכל רגע את התוצאות הרלוונטיות ביותר לגולשים. לכן הצעד הראשון הוא אופטימיזציה (מהבחינה הזו אין כל חדש) – זהו הבסיס לכל פרויקט. העניין הוא שזו רק ההתחלה. לאחר שבנינו את האתר כמו שצריך, חייבים להתחיל לייצר לו תמיכה מבחוץ עם תכנים רלוונטיים נוספים.


כמויות גדולות של תכנים

כמויות התכנים הנדרשות לצורך קידום אתרים בחו"ל הן אדירות. כמות תכנים שהייתה מקדמת אותנו יפה בארץ כמעט ולא תשפיע על המיקומים שלנו ברשת הבינלאומית. אנו נדרשים להכניס אל אתרי הלקוחות כמות גדולה של קישורים רלוונטיים. בנוסף, רצוי שהקישורים התומכים יהיו חזקים, כלומר מאתרים עם דירוג גבוהה. כשיש כל כך הרבה מתחרים, קישור מפורום או מבלוג כמעט לא ישפיע על התוצאות.


סריקת כתבות ותקשורת עם חו"ל

אחד הקשיים היומיים במהלך קידום אתרים בחו"ל הוא התהליך של סריקת תכנים חדשים. בארץ השוק קטן ומנועי חיפוש כמו גוגל סורקים די מהר כתבות חדשות שאנו מפרסמים. בחו"ל כמות התכנים גדולה בהרבה ואנו נדרשים לבצע פעולות אקטיביות על מנת לגרום לתכנים שלנו להיסרק. פעולות אלו לוקחות זמן ויש להביא אותן בחשבון בתמחור הפרויקט. מעבר לכך, התקשורת עם חו"ל איטית יותר. תיקונים, שיפורים ותוספות לוקחים הרבה יותר זמן.


קצב התקדמות הפרויקט

אז כמו שאמרנו, תוצאות יפות בפרויקט קידום אתרים בחו"ל כרוכות בעבודה מאומצת ומקצועית לאורך זמן. לכן יש להציב מראש יעדים ריאליים. בשל עומס האינפורמציה האדיר, בחו"ל לוקח יותר זמן עד שפעולות שונות באות לידי ביטוי בדירוגים. יש לעבוד בסבלנות ובנחישות לאורך חודשים ארוכים כדי להתחיל לראות את התוצאות המיוחלות.


 
© כל הזכויות שמורות ל Pencil - אין להעתיק מאמרים מהאתר. 2009-2010